דנה מיטב – מאחורי המחשבות

Nocturno home and coffee First Floor Nocturno home and coffee 0777008510 Spectrum JLM

דנה מיטב - מאחורי המחשבות

מופע חדש לרגל השקת האלבום

כרטיסים
50 ₪ במכירה מוקדמת
60 ₪ בקופת ההופעה
דנה מיטב – מאחורי המחשבות
Dana Meitav – Behind my thoughts
ME’ACHOREY HAMACHSHAVOT
 
מופע חדש של היוצרת דנה מיטב לרגל השקת אלבומה השני ״מאחורי המחשבות״. האלבום כולל שלושה עשר שירים שדנה כתבה, הלחינה ושרה. העיבודים הם תוצר של עבודה משותפת שלה ושל המפיק שמוליק דניאל, מבעלי אולפן “הוק סטודיו”.
הסינגל הראשון שיצא מתוך האלבום החדש נקרא באמצע הדרך, והוא עוסק בהסתכלות מחודשת על דברים. הסינגל השני שיצא נקרא אלוהים, שתיקה ואת, והוא עוסק בתעצומות נפש וביכולת לראות את הטוב. הסינגל השלישי, נושבת על החוף, עוסק בזוגיות ובמערכות יחסים. אלבומה הראשון “מסירה את האיפור” יצא בשנת 2021, ובעקבותיו המופע “מסירה את האיפור”.
השירים של דנה מבטאים קו מוזיקלי שאינו מתאפיין בז‘אנר מוזיקלי מסוים אחיד ורציף, והטקסטים נולדים מהתבוננות אישית פנימה והחוצה על מעגלי החיים השונים, ועל המציאות בה אנחנו חיים. המופע כולל גם הקראת שירה מספר השירים של דנה “לאחוז בכוס מים”, ושיתוף של אנקדוטות ותובנות מסיפור חייה וכברת הדרך שעברה.
מגיל צעיר מאוד כתבה דנה טקסטים והלחינה שירים, בנוסף לנגינה על פסנתר, אלא שהצלילים והיכולת להלחין אבדו לה עם מות אמה בהיותה בת 15. דנה המשיכה לכתוב שירה, אך פנתה לעשייה ציבורית ומשפטית בתפקידים שונים בתחומי זכויות עובדים, שוויון מגדרי וקידום נשים, מדיניות ואסטרטגיה.
פרסום ספר הביכורים שלה “לאחוז בכוס מים” (שירה) בשנת 2016 החזיר לחייה את העשייה המוזיקלית. דנה הלחינה שירים מתוך הספר ויצרה לאחריו מופע בשם “מתפרץ האור”, שבו שרה, הקריאה משיריה וסיפרה על מהלך חייה, מה שהביא לתגובות נלהבות של הקהל, אשר דחפו אותה להמשיך בדרכה המוזיקלית.
לאחר מכן המשיכה ללימודי מוזיקה, עיבוד והפקה במכללת BPM בתל אביב מתוך רצון לעצמאות מוזיקלית והחלה ליצור בעצמה את החומרים שלה בסטודיו בביתה.
המופע, בהפקת שמוליק דניאל, כולל שירים משני אלבומיה.
 
ההרכב: שמוליק דניאל – תופים, יועד בר נוי – גיטרות וקולות, גלי צמח – קלידים וקולות.
 
 Live performance by singer-song-writer Dana Meitav. The show is on the occasion of her new album – Behind my thoughts.
This is her second album. Her first album – Removes my makeup – was published in 2021.
Dana’s songs deal with the different circles of life and the reality around us.
Dana is also a poet who in 2016 published her book of poems “To hold on to a glass of water”. Dana reads some of her poems in the show and talks about the paths she took.
In addition, Dana is involved in public advocacy on issues of workers’ rights, promoting women’s policy and strategy in the civil service commissioner.


פתיחת דלתות שעה לפני תחילת המופעים

50 ₪ במכירה מוקדמת
60 ₪ בקופת ההופעה

כרטיסים
Cover for נוקטורנו בית וקפה Nocturno Home & Cafe
6,689
נוקטורנו בית וקפה Nocturno Home & Cafe

נוקטורנו בית וקפה Nocturno Home & Cafe

מתחם תרבות, הופעות, בית קפה-מסעדה וחנות מעצבים.

1 day ago

נוקטורנו בית וקפה Nocturno Home & Cafe
פגישות עבודה, לימודים או עם ישיבה חברים, עם קפה טוב ומוצרים מיוחדים מהחנות שלנו בקומה השנייה. מוזמנות ומוזמנים לפתוח את הסופ"ש איתנו ❤️נוקטורנו דיזיין Nocturno Design @akkoniq ... See MoreSee Less
View on Facebook

4 days ago

נוקטורנו בית וקפה Nocturno Home & Cafe
כשכל מה שאנחנו אוהבים מתחבר ביחד - אוכל, תרבות ומוזיקה משובחת 🍔🎵מתרגשים להזמין אתכם לערב מיוחד -->גבע אלון בהופעה מרגשתורידיפיין מיט שיגיעו לספר על המדע שמאחורי המנות הטעימות שלהם.הפתעות קולינריות, מבצעים על הבר, וקסם מוסיקלי, בערב בלתי נשכח!יום שני, 2.4.24 לכרטיסים: nocturno.co.il/archives/live/events/gbe-alw-bhwpehצילום: מיטל משלנקה ואריאל עפרון@redefinemeat @geva.alon @nocturno_live ... See MoreSee Less
View on Facebook

4 days ago

נוקטורנו בית וקפה Nocturno Home & Cafe
פורים 2024, נעים בזהירות בין שמחה וחגיגות ובין התמודדות יומיומית עם המציאות הקשה. בחרנו לחגוג עם קריאת מגילה, באווירה שמחה אך מותאמת, עם הצוות שלנו שהוא כמו משפחה ❤️ ... See MoreSee Less
View on Facebook
בתוך כל הקושי, חשוב גם לחייך... :) "איפה החיוך?" היה משפט קבוע של יקיר הכסטר ז"ל. הוא היה אומר אותו באוניברסיטה, עם חברים וגם בעומק חאן יונס. יקיר אהב את העיר, את החברים, המשפחה וכל מי שהיה סביבו. הוא העריך את המקומות בהם עבר, למד מהם, חקר, העמיק, הקשיב לדעות מגוונות ונהג בענווה ואכפתיות. כחלק מהמיזם המרגש "החיוך של יקיר" יצאנו לרחוב בצלאל, הפרחנו בועות סבון, חייכנו ו"חגגנו" עם יקיר את יום הולדתו שחל אתמול. יקיר, מתגעגעים אלייך.#איפה_החיוך? Ezra Hexter Amit Magal ... See MoreSee Less
View on Facebook
דרושות ודרושים 📣אנחנו מחפשים א.נשים שיצטרפו למשפחת נוקטורנו!ברמנים/יות, מלצרים/יות וטבחים/יות ☕️🚶‍♀️👩‍🍳אם אתם מחפשים עבודה לטווח ארוך, יש לכם ניסיון וזמינות לעבודה,אתם חייכנים ואוהבים אוכל, מוסיקה ואנשים -דברו איתנו. בהודעה, במייל או בטלפון ☎️📝עמית- 054-771-7442amitnocturno@gmail.com ... See MoreSee Less
View on Facebook
אבגדהוש
12
3456789
17181920212223
24252627282930


מוזמנים להגיע מוקדם וליהנות מהמטבח האיכותי: החלבי-צמחוני-טבעוני וכשר.

❮ לכל ההופעות